The Voice Magyarország hangja - Őszinte leszek, igéri Mező Misi

Mező Misinek - aki főállásban a Magna Cum Laude énekese - a zenekar véleményét is ki kellett kérnie arról, hogy elvállalja-e a zsűrizést a TV2 The Voice Magyarország hangja című tehetségkutató versenyében. A zenész előre élvezi, hogy a jelentkezőknek háttal ülve kell majd versenyzőt választania a csapatába.
Ha zenét hallgatok, az az első reakcióm, hogy becsukom a szemem. Azt figyelem, mit mozgat meg bennem. A hang a lényeg, a többi csak hab a tortán. Kegyetlenül őszinte leszek! - ígéri Mező Misi, aki soha nem indult volna el semmilyen tehetségkutatón.
Az én utam másfelé vezetett, máshogy alakult a karrierem. A huszonkét éves húgomat is lebeszéltem róla, mert úgy ítéltem meg, hogy nem áll készen. Pedig nagyon tehetséges. Én abban hiszek, hogy minden embernek meg kell találnia a megfelelő lehetőséget az érvényesüléshez. Kiakadok, amikor tizennégy éves fiatalok jelentkeznek, mert azt hiszik, készen állnak egy ilyen megmérettetésre! - fogalmazott a Magna Cum Laude énekese Mező Misi.