The Voice - A TV2 versenyzője is végzett rabszolgamunkát

Solt Klaudia duplán boldog, hiszen legjobb barátjával együtt bekerültek a The Voice versenyzői közé. Öt éve egy musicalcsoportban ismerkedtek meg, azóta elválaszthatatlanok. Bár a fiatalember Londonban dolgozik, a lány mindenben számíthat rá. Édesapja két éve munkanélküli, édesanyja a családfenntartó.
Édesapám gyárban dolgozott, de amikor jött a válság, leépítették. Azóta alkalmi munkákat vállal. Énekel, gitározik, hétvégenként lagzikban lép fel. Anyukám gyárban dolgozik, most ő az állandó kereső. Tizenhat éves korom óta vállalok nyaranta diákmunkát. Dolgoztam már napszámban, almát szedtem, egy élelmiszerüzlet-láncban csomagoltam, de én is dolgoztam futószalag mellett. De nem ez az én világom, hanem a zene, az ének. Szeretném megmutatni magam a világnak - hangsúlyozta az oroszlányi Solt Klaudia, aki gyermekkorában minden karácsonykor egy kistestvért kért ajándékba. Tizenhárom éves korában megkapta, imádja öccsét, aki sajnos epilepsziás beteg.