The Voice Magyarország hangja - Dühös a mesterekre a Voice producere

Gyengébb versenyzők is bejutottak a legjobbak közé – tudtuk meg a Voice kreatív producerétől, aki azt is elárulta, hogy Somlóékkal komoly beszélgetések folynak egy-egy vitatott döntés után.
A Mestereknek a pillanatnyi megérzésükre hallgatva kell dönteniük egy-egy énekes sorsáról akkor is, ha ez ellentétes a műsor készítőinek ízlésével. Előfordult, hogy főnökük értetlenkedett, ha olyan énekest választottak, akinek teljesítményével a műsorkészítők nem voltak elégedettek.
Mező Misi úgy érzi, ő egyik alkalommal sem hozott rossz döntést, csak azt sajnálja, hogy nem fordult meg néhány produkció hallatán.
– Nem hiszem, hogy olyan ember lennék, akit lehet irányítani. Ha beválasztottam valakit, akkor azt okkal tettem. Volt, hogy a producernek nem tetszett a döntés, de én mégis láttam benne fantáziát. Nem látom értelmét, hogy olyan emberek üljenek azokban a székekben, akiknek megmondják, milyen típusú énekest keressenek – szögezte le. Sokszor a saját fejük után mennek – mondja a Somló, Mező, Malek, Caramel Mesternégyesről a Voice kreatív producere, Wágner Tamás –, aminek nem minden esetben örülünk. Előfordult, hogy olyan versenyzőt juttattak tovább, akit én rossznak hallottam. A műsorral együtt élve én nézőként és televíziós szakemberként figyelem a produkciókat. Nemegyszer voltam már dühös. Olyan helyzetben vannak, hogyha egyszer megnyomták azt a gombot, akkor már nem tudok mit csinálni, a döntést nem lehet visszacsinálni – magyarázta Wágner, de azt nem árulta el, hogy a Mesterek közül kikkel volt nézeteltérése azok meggondolatlan ítélete miatt.
Ugyanakkor büszke rá, hogy a Voice Mesterei nem bábok, akiknek megmondják, mit csináljanak, hanem önálló dön­tésre képes, határozott művészek. Azt viszont megtudtuk, hogy nem mennek el szó nélkül az ilyen esetek mellett. Egy-egy vitatott döntés után a négy Mester, a szerkesztő és a producer összeül, hogy megbeszéljék a problémát.
– Általában Somló öltözőjében jövünk össze és beszéljük meg a dolgokat. Többnyire el is fogadják a meglátásainkat, de a jövő péntektől látható Párbajok során is kizárólag a saját döntésük alapján juttatták tovább az énekeseket az élő adásokba.