The Voice Magyarország hangja - Caramel nem ismerte fel, Balázs mégis bizakodik

Nem a TV2 The Voice Magyarország hangja című tehetségkutatójában találkozott először Molnár Ferenc Caramel és Harót Balázs. Bár a versenyző többször is énekelt már mestere mögött, mégsem ismerték fel hangját.
Az utolsó pillanatban egyedül Caramel szavazatott bizalmat Harót Balázs hangjának a Voice pénteki adásában. A gomb lenyomásakor azonban még nem tudta, ki énekel a színpadon. A mester csak akkor látta, hogy egykori vokalistája áll vele szemben, amikor megfordult székével.
Balázs a TV2 Mokka című műsorában elárulta: Caramel tavaly decemberi nagykoncertjén is szerepelt vokalistaként, és az idei nyári turnéján is részt vett. A fiú egyébként focistának készült, 11 éven át rúgta a bőrt, ám végül az éneklést választotta. Focidinasztiáról lévén szó, nyilván nem volt egyszerű a szüleimnek és nekem se, de alapvetően elfogadták és abszolút támogatják azt, amit csinálok - magyarázta Harót Balázs, aki örül, hogy hamarosan ismét Caramellel dolgozhat. Szerintem jó lesz. Mindig is szerettem vele dolgozni, abszolút feltöltött a vele együtt töltött idő a színpadon és engem már akkor is tanított, amikor ott álltam mögötte, hiszen nagyon sokat tanulhatnak az énekesek. Ugyanerre számítok a The Voice-ban is: egy nagyszerű munkaviszonyra és sok-sok tanulásra - tette hozzá Balázs.