The Voice 2012 - A pasik igenis szeretik a teltebb lányokat

Pákai Petra szomorú dolognak tartja, hogy még manapság is problémát jelent másoknak, ha az ember nem húsz kiló. Gyerekkorában sokat bántották a súlya miatt. Mivel nagyon érzékeny volt és a mai napig is az, a szívére vette a gúnyos megjegyzéseket. Azért is jelentkezett a The Voice castingjára, mert ott tényleg csak a hang számít.
Egyrészt azért jelentkeztem, hogy szembemenjek a félelmeimmel. Másrészt a népszerűség miatt. Amit a nézők látnak, az nem egy maszk, én teljesen, maximálisan magamat adom! Ha akarom, akkor egy szexistennő vagyok a színpadon, amúgy is dől belőlem a szexualitás. Idővel rájöttem, hogy a pasik igenis szeretik a teltebb lányokat, sőt, egyenesen imádják őket! Szerencsére tudom használni a nőiességemet, ezzel nincs gond. Soha nem titkoltam az első randik előtt, hogy én nem egy húszkilós csaj vagyok - mondja Pákai Petra.