The Voice Magyarország hangja - A Voice-ban lépett ki a rivaldafénybe a 90-es évek titokzatos női énekhangja, Czerovszky Heni.

A The Voice-ban lépett ki a rivaldafénybe a 90-es évek titokzatos női énekhangja, Czerovszky Heni. A 4F Clubtól a Balatoni láz vagy a Soho Partytól a Gyere és táncold át velem az éjszakát című dal énekhangja is hozzá kötődik. Nagyon szeretném, hogy végre a hangommal összekapcsolják a nevem, ezért mentem el a Voice-ba" - mesélte Heni, aki azt is elárulta, kicsit bánja, hogy akkor, kezdőként belement abba, hogy a babérokat learató előadók helyett énekelte el ezeket a dalokat.
"Anyagi szempontból ross­z döntés volt. Ráadásul, mivel az első munkáim között voltak ezek a felkérések, nem tudtam semmit a szakmáról, így azt sem sejtettem előre, hogy ezek a számok ekkora slágerek lesznek. Ha tudtam volna, biztosan ragaszkodtam volna ahhoz, hogy én is részesüljek a jogdíjból. Én akkor ugyanis összesen alig pár százezer forintot kaptam értük" - árulta el az énekesnő a napilapnak, aki az elmúlt két évtizedben komoly énekesi karriert futott be, a nagy áttörés azonban sosem jött el.