The Voice Magyarország hangja - Malek Andrea: Nem lesz testvérharc

Malek Andrea a The Voice egyik mestere, testvére, Malek Miklós pedig az X-Faktor című tehetségkutató mentora. Konkurens műsor, konkurens csatorna, egy testvérpár. Ezt a problémát boncolgatta a legtöbb, a Blikk szerkesztőségébe Andreához chaten érkezett kérdés. Malek Andrea remekül állta a sarat és nagyon örült minden, hozzá intézett kérdésnek.
Bence:
Kedves Andi!
Van külföldi The Voiceból kedvenc versenyződ illetve mestered?
Nekem Christina Aguilera és Jessie J
 A Lesse J nekem is nagyon szimpatikus, szeretem a hozzáállását, azt a vehemenciát, ahogy ezt az egészet fiatal kora és szépsége ellenére csinálja. Christinát pedig szintén nem lehet megkérdőjelezni. Köszi. Tommy:
Kedves Andrea!
Véleményed szerint szükséges e, a hangképzés a "sztár"-sághoz? Kérdem ezt
annak fényében, hogy pl., Madonna, Pears egy hangot sem énekelnek a life
koncertjeiken. A hangjuk kizárólag playback-en megy.Én még nem voltam ott a háttérben, hogy ezt bizonyítani tudjam, és nem szeretnék annyit gyakorolni naponta, mint a Madonna. Mert abban biztos vagyok, hogy ezt a szintet, amit ő visz a mai napig csak irgalmatlan fegyelmezettséggel és rengeteg munkával lehet elérni. És ehhez a hangképzés is hozzátartozik, az biztos.
kerdezo007:
A testvérével milyen a kapcsolata most, hogy konkurens csatornáknak dolgoznak? Változtatott rajta valamit?
András
Erősítette. Sokkal jobb kapcsolatban vagyunk és vigyázunk egymásra.
Katalin:
Kedves Andi! Ki vigyáz a gyerekekre,amikor dolgozol?
Az én drága családom különböző tagjai, most éppen a keresztmamám, aki 80 éves, de 60-nak néz ki. Aztán az anyukám, vagy a férjem, vagy a két nagy fiú. A gyereknek jó dolga van nálunk, tudta, hogy hova jön.
Bekka17:
Szia Andi! :)
Nagyon szeretem a dalaidat és ahogyan előadod őket, nagyon szép hangod van. :)
Kérdésem: Nem félsz attól, hogy esetleg "testvér háború" alakul ki közted és Miklós között? Mivel te a Voice-ban leszel mentor Ő pedig az X-faktorban. 
Köszönöm a dicséretet. Ha féltem volna, nem mentem volna bele ebbe a helyzetbe, sőt, ez a helyzet még jobban összehoz minket szerintem. Nagyon sokat nevetgélünk rajta mert nem hiszem, hogy olyan sokszor előfordul a világban, hogy két testvér különböző tehetségkutató versenyen mester és erre büszkék vagyunk.
Stella:
A családi koncert meg fog jelenni DVD-n? Kitartóan várjuk!! :)
Köszönöm a kérdést, már nem rajtam múlik. Ami az én dolgom volt a szerkesztésben, azt megtettem. Igyekszünk.
ballackkk:
Szia, Andrea!
Kikéred majd a testvéred véleményét, vagy "háborúban nincs barátság"?
Eddig is és ezután is lesz barátság. Nincs háború.
Lala:
Kedves Andrea!
Miklóssal nem okoz konfliktust, hogy más-más műsorban szerepelnek? Szoktak erről beszélni?
Nem, hiszen ő volt az első, akit megkérdeztem a döntésem előtt. Támogatott és azóta is segít nekem és ellát tanácsokkal. Köszi.
Tibi:
Princz Gáborral tartja még a kapcsolatot?
Dehogynem, hisz ő a két fiam édesapja. Rendszeres kapcsolatban vagyunk.
Zizi:
Mennyire terhel le egy-egy forgatás? Van időd utána magadra?
Nagyon leterhel, minden figyelmemet a munkának szentelem és csak arra van erőm, hogy beessek az ágyba. De az nem rossz:) Köszi.
Viki:
Szia!
Szerelmes vagy még a párodba? Egyszer azt nyilatkoztad, hogy igen:)
Igen.Igen.Igen.
Tibi:
Gyönyörű vagy és szexis! Jó látni a képernyőn:)
Nagyon köszönöm és ne fojtsd vissza ha további dicséreteket szeretnél közölni, mert az nekem nagyon jót tesz.
Kinga:
Helló! Nem tartasz attól, hogy ez a "bulváros" munka árt a karrierednek? Te eddig nem mentél bele ilyen műsorba.
Az életemben már voltak bulváros korszakok, hiszek benne, hogy pozitív hírekkel is fel lehet kelteni az emberek érdeklődését és ezt fogom én képviselni.
megafanny:
Szia! a családod felkészült arra, hogy most a bulvársajtó kifog zsigerelni? ez történt a mega alatt is mindenkivel.
Igen, tudom, megbeszéltem mindenkivel, támogatnak, kibírjuk:))))))))
Maki:
Kedves Andrea!
Mitől van ilyen hihetetlen formában 40 felett? Mit tanácsolna a hasonló korú háziasszonyoknak, mi a titka?
Az étrend nagyon fontos: nincs hús, kenyér, süti, tészta, tejtermék. Csak nagyon jó saláták, párolt zöldség, nyers kaja, gyümölcshegyek és persze a belső béke. És köszönöm.
Bunny:
Köti-e titoktartás a The Voice műsorral kapcsolatban, vagy azért egy vasárnapi ebéd mellett jókat sztoriznak Miklóssal a tehetségkutatók versenyzőiről?
A versenyzőkre nem vonatkozik a titoktartási kötelezettség:)))
Pimpa:
Kedves Andrea!
Ha most készítene lemezt (készít?), kivel énekelne szívesen duettet?
Most készítek lemezt és Kocsis Tibivel és Korpás Évával éneklek duettet. És már alig várom.
Dzsipi:
Andi, fantasztikusan nézel ki! Hogy tartod formában magad? Speciális diéta, életmód vagy sok mozgás?
Puszi
Ez a három, igen:). A boldogság, és a gyerekeim, a férjem és az, hogy azt csinálom, amit szeretek.
D'amour:
Kedves Andrea!
Tudta-e ön, hogy mint előadóművész, nagyon kedvelt a melegek körében? Lépett már fel esetleg olyan rendezvényen, amely felvállaltan melegbuli volt?
Még nem, de mióta a pályán vagyok, nekem is sok barátom van a melegek között, legjobb barátaim szinte mind melegek. Jól kiegészítjük egymást, mert bennem néha túlteng a férfiasság, bennük a nőiesség. Bár mindkettőre szükség van. Csak megjegyzem, hogy olyan csodálatos színpadi jelenlétet, mint amit a travik tudnak létrehozni, azt csak nagyon ritkán lehet tapasztalni. Lenyűgöző.
Zolaz:
Jó Napot Kívánok! Kedves Andrea! Ha felkérnék, levetkőzne férfimagazinban? Úgy gondolom, elkélne már egy olyan csinos, érett nő is a sok műnő mellett, mint Ön. Férfitársaimmal nagyon szeretnénk már a Plyaboy - ban látni. Köszönettel: Lázár Zoltán Lentiből
Volt egyszer, hogy a CKM-ben fotóztak, annak utána tud nézni. Azonban pont egy nagyon közeli ismerősöm kiábrándult a kedvenc színésznőjéből, akit ruhában nagyon imádott, pont azért, mert levetkőzött. De ha én szeretnék valamit, nagyon kevés dolog tud eltántorítani... én megmaradok így, ruhában...
Katóka:
Mit szeretnél elérni az énekeseiddel a műsor alatt?
Azt szeretném elérni, hogy bízzanak magukban és találják meg a közönségüket.
Blikk-összeállítás