The Voice 2012 - Ringben konferál a Voice énekese

A The Voice Magyarország hangja színpadán azok is megmérettetnek, akik már tapasztalattal rendelkeznek a zenei életben. Ilyen Perutek János, vagy ahogy a barátai nevezik, Peru is. Gyermekkoromban előbb tudtam lemezjátszót kezelni, mint beszélni, úgyhogy egyenes utam vezetett a zene világába, nagyon szerettem volna 8-9 éves koromig rockénekessé válni. Az álom beteljesült, Peru ma már egy rockbanda frontembere. – Másfél éves a csapat, ACDC-stílusú muzsikát csinálunk, dirty boogeenak hívják, és nagyon-nagyon szeretjük – meséli a meglepően jól fésült rocker. A rockerekről él egy sztereotípia, de én próbálok jól öltözött maradni, és ahogy látom, egyre többen vagyunk így ezzel. Peru mellesleg bokszrajongó, de a ringbe is hangja révén jutott el. – Gyerekkoromban bokszoló szerettem volna lenni, de a faterom lezavart birkózni. A küzdősportok iránti szeretet megmaradt, és ringszpíkerként végül kötelek közé léphettem. Hogy a The Voice-ban beverekszi- e magát a legjobbak közé, csak ma este tudjuk meg.