The Voice Magyarország hangja - Egykori Megasztáros vetélytársát segíti Caramel

Gájer Bálint évek óta példaképként tekint Caramelre a zene iránti alázatos elhivatottsága miatt, így nem sokáig teketóriázott, amikor csapatot kellett választania. Caramelnek a Megasztár 2-ben is elhangzottak szerzeményei, megvolt a saját stílusa, már akkor érződött, hogy nagyon erős a dala meg a lelke. Én is indultam, bennem ez akkor nyilván nem volt meg, azért estem ki. Azóta pár szót váltottunk csak, nem igazán beszélgettem még vele eddigi életemben, így nagyon örülök, hogy együtt dolgozhatunk. Közvetve azért hallottunk egymásról, mert többször is játszottam azokkal a zenészekkel, akikkel ő is. Malek Andi és Caramel közt vacilláltam. Andi stílusa áll közelebb hozzám zeneileg, viszont úgy éreztem, hogy Caramel volt a leglelkesebb, neki tetszett legjobban a produkció. A pillanatnyi benyomásom alapján döntöttem, mert még igazából nem történt semmi olyan, amiből kiderülne, mennyire tudunk együtt dolgozni – árulta el Bálint, aki a hét évvel ezelőtti Megasztárban vallott kudarca után minden energiáját a zenetanulásba fektette, három és fél éve a Group’n’Swing nevű együttes tagja. A zenekarommal már van nagylemezünk, kialakítottuk a saját stílusunkat, de nem igazán tudunk eljutni a nagyközönséghez. A műsor által talán ez változik majd, illetve szakmailag és a mozgás terén is szeretnék fejlődni. Kíváncsian várom, meddig jutok a versenyben – mondta Bálint.