
A tét nagy, hiszen a verseny győztese többek közt egy lemezszerződéssel lesz gazdagabb, melyet a Universal Music kiadóval köthet meg.
Lapunk zenekiadással foglalkozó informátorai szerint azonban előfordulhat, hogy Pál Dénesre akkor is lecsap egy kiadó, ha pénteken nem ő áll a dobogó felső fokára.
– Marketinges szemszögből Dénes a legjobban eladható „termék” – mondta a Borsnak egy névtelenséget kérő szakember.
– Imádják a nők, mert nemcsak tehetséges, hanem nagyon jóképű is.
A The Voice hivatalos lemezkiadójának képviselője ennél óvatosabban fogalmaz.
– A Universal Music a castingoktól kezdve figyelemmel kísérte a tehetségkutatót – mondja Sugár Kinga, a kiadó PR-menedzsere.
– Ebben a műsorban az énekhang számít a legjobban, és nagyon jó a felhozatal. Rengeteg emberben látunk lehetőséget, kötelezően viszont csak a győztes lemezét adjuk ki.