The Voice TV2 - Tiszta Amerika a Voice stúdiója

Tiszta Amerika – ezt gondolta Mező Misi (34), a Magna Cum Laude frontembere, amikor először belépett a The Voice Magyarország hangja stúdiójába. Az énekes, aki a TV2 tehetségkutató műsorának egyik mestereként saját bevallása szerint is nagy feladatot vállalt magára, túl van már egy ötnapos forgatáson, amelynek első napja nem volt egyszerű. Be kell vallanom, az első nap még nem ment minden annyira felszabadultan, hiszen a tévézés új nekem, egy olyan műfaj, amelyben még egyáltalán nem vagyok jártas, kezdte élménybeszámolóját a Magna Cum Laude énekese.
– Ráadásul eleinte nehezen viseltem az erős fényeket, de el kell árulnom, nekem a fekete, a piros és a fehér a három kedvenc színem, így az első pillanattól kezdve jó érzésem volt. És persze az a szék! – sóhajtott fel Misi, amint ezében jutott milyen kényelmesen ültek a műsor felvétele alatt.
– Az a szék maga a csoda! Egyszerűen imádtam, nagyon kényelmes volt, bár az ötödik nap után már szívesen vettem volna a fenekem alá egy-két pluszszivacsot – viccelődött az énekes, aki néha annyira felszabadult egy-egy tehetség hallatán, hogy a bőrfotelon ugrálva örült.