The Voice Magyarország hangja - Mező Misi durvább, mint Rambo

Rambo hozzánk képest elmehet a sunyiba! – jelentette ki Mező Misi, a Voice mestere, miután három társával együtt leforgatott egy akciódús reklámfilmet a TV2 tehetségkutatójához. A Magna Cum Laude énekese társai – a többi The Voice mester, Caramel, Malek Andrea és Somló Tamás – mellett a legbátrabb volt. Futott, lógott, belerepült egy hatalmas dobozkupacba, vagyis komoly fizikai megpróbáltatásokon ment keresztül. Én mindent vállaltam! Sőt nagyon örültem, amikor elmondták az ötletet, mert még sosem szerepeltem akciófilmben, pedig nagyon szeretem az ilyen jellegű extrém dolgokat. Nem volt semmi gondom azzal, hogy lógnom kellett, majd zuhannom, igaz, másnap olyan izomlázam volt, hogy alig bírtam felkelni. Pedig én szinte mindennap sportolok, futok és edzem, mégis, ez a dolog annyira másfajta izmokat mozgatott meg, hogy kicsit szenvedtem utána – áradozott Misi, aki, bár szinte minden felvételt elsőre jól megcsinált, mégis ő maga kérte, hadd csinálja meg újra.