The Voice TV2 - Malek kontra Malek, avagy ilyen lesz a The Voice kontra X-Faktor párharc

A The Voice Magyarország hangja című tehetségkutató műsorban a hang átveszi a stafétát és háttérbe szorítja a külsőségeken alapuló kliséket. A Star magazin arra volt kíváncsi, hogy az új formátum egyetlen női Mestere, Malek Andrea miért mondott igent a műsorban való szereplésre.
Mindig úgy énekeltem, hogy valami mást szerettem volna kihozni belőle, mint a többség. Főként férfiakat hallgattam és tőlük tanultam. Engem mindig érdekel, ha valami új és eredeti, ahogy haladok előre az életben, egyre inkább úgy érzem, hogy csak ezekkel a dolgokkal érdemes foglalkozni, a többire nem érdemes időt pazarolni. Az élet most adott nekem egy lehetőséget arra, hogy részt vegyek valamiben, ami új és eredeti - mondta Malek Andrea, akinek testvére, Malek Miklós a konkurenciánál, az RTL X-Faktor című tehetségkutatójában tevékenykedik mentorként.
Büszke vagyok Mikire, hogy szép sikereket ért el, és innen üzenem mindenkinek: aki testvérháborúra vágyik, csalódni fog! Mi otthonról egymás tiszteletét és szeretetét hozzuk, ráadásul el vagyunk foglalva a magunk dolgával - fogalmazott a The Voice női Mestere.