Az énekesnő főnyeremény a joghurtos cégnek, de úgy tudjuk, éppen ez lehet az akadálya, hogy legyőzze kolléganőit a tévés állásért vívott harcban. Évekkel ezelőtt képtelenség volt úgy bekapcsolni a televíziót, hogy ne találkozzunk a fekete hangú énekesnővel. Andit különböző
beszélgetős és zenés show-műsorokban láthattuk, tévéműsorok sztárvendége volt, sőt még sorozatszerepet is kapott az Űrgammák című ifjúsági sci-fiben. A hazai hírességek közül ő volt az egyik legtöbbet foglalkoztatott.
Az ország egyik kedvence mégis eltűnt egy időre a közönség szeme elől, kislánya születését követően leginkább csak a színháznak és a családjának szentelte idejét.
Több mint egy éve viszont újra képernyőre került, igaz, nem szerepel a hivatalos műsorújságban, hiszen egy hirdetés főszereplője lett. Ki ne találkozott volna már azzal a joghurtreklám-sorozattal, amiben Andi zöld pólóban hirdeti az egészséges táplálkozás egy formáját? Mint kiderült, a cég megfogta vele az isten lábát.
– Úgy láttuk, hogy korábban a fogyasztók távolinak, idegennek érezték maguktól a terméket, ezért szerettünk volna változtatni az imázson – mondta a vállalat képviselője a Borsnak.
Megtudtuk azt is: a gyártó felmérései szerint a 25-50 éves nők körében egyértelműen Szulák Andi volt a legismertebb, legszimpatikusabb, és pozitív kisugárzásúnak ítélt személyiség, akivel a vevők könnyen tudnak azonosulni. Ezért keresték meg őt. – Andi feltűnése új lendületet hozott a márkának – tették hozzá.
Kende-Hofherr Krisztina, a művésznő menedzsere a hitelesség szerepét emeli ki: – Andrea – bár egy ideig nem volt képernyőn – meg tudta őrizni ismertségét és kiemelkedő népszerűségét.
Nagyon fontos, hogy hitelesnek tartják és szeretik az emberek. Ezt nem lehet mesterségesen felépíteni. Presztízsértékű, ha valaki egy multinacionális nagyvállalat arcává válik, hiszen ezeket a döntéseket komoly kutatások előzik meg.
Ám lehet, hogy Szulák Andrea nagy árat fizet a remek reklámszerződésért. Információink szerint ugyanis ő lehetne az ősszel induló The Voice – Magyarország hangja című zenei tehetségkutató egyik Mestere.
– Több szempontot is figyelembe veszünk a Mesterek kiválasztásánál, önmagában egy reklámszereplés nem lehet akadály – mondta Koltay Tamás, a TV2 szóvivője.
A kiszivárgott hírek szerint azonban az első meghallgatáson jól szerepelt énekesnőt nem segíti a joghurtos imázs, ráadásul számos híresség hajt még erre a szerződésre.
– Szulák Andi személyisége magával ragadó, ő egy igazi anyatigris típus. Jó a szövege, humoros, vitriolos, és ragyogó énekes – mondja az egyik bennfentes. – Mégis kétséges, hogy őt választják.
A tévé fejesei ugyanis úgy vélik, hogy most túl intenzíven van jelen a képernyőn egy joghurtreklámmal. Hülyén nézne ki, hogy délutánonként élőflórás italokkal traktál, este pedig megmondja, hogy ki a jobb énekes – magyarázza az informátor, de hozzáteszi: – Úgy tudom, nem döntöttek a csatornánál, Andi még versenyben van.
beszélgetős és zenés show-műsorokban láthattuk, tévéműsorok sztárvendége volt, sőt még sorozatszerepet is kapott az Űrgammák című ifjúsági sci-fiben. A hazai hírességek közül ő volt az egyik legtöbbet foglalkoztatott.
Az ország egyik kedvence mégis eltűnt egy időre a közönség szeme elől, kislánya születését követően leginkább csak a színháznak és a családjának szentelte idejét.
Több mint egy éve viszont újra képernyőre került, igaz, nem szerepel a hivatalos műsorújságban, hiszen egy hirdetés főszereplője lett. Ki ne találkozott volna már azzal a joghurtreklám-sorozattal, amiben Andi zöld pólóban hirdeti az egészséges táplálkozás egy formáját? Mint kiderült, a cég megfogta vele az isten lábát.
– Úgy láttuk, hogy korábban a fogyasztók távolinak, idegennek érezték maguktól a terméket, ezért szerettünk volna változtatni az imázson – mondta a vállalat képviselője a Borsnak.
Megtudtuk azt is: a gyártó felmérései szerint a 25-50 éves nők körében egyértelműen Szulák Andi volt a legismertebb, legszimpatikusabb, és pozitív kisugárzásúnak ítélt személyiség, akivel a vevők könnyen tudnak azonosulni. Ezért keresték meg őt. – Andi feltűnése új lendületet hozott a márkának – tették hozzá.
Kende-Hofherr Krisztina, a művésznő menedzsere a hitelesség szerepét emeli ki: – Andrea – bár egy ideig nem volt képernyőn – meg tudta őrizni ismertségét és kiemelkedő népszerűségét.
Nagyon fontos, hogy hitelesnek tartják és szeretik az emberek. Ezt nem lehet mesterségesen felépíteni. Presztízsértékű, ha valaki egy multinacionális nagyvállalat arcává válik, hiszen ezeket a döntéseket komoly kutatások előzik meg.
Ám lehet, hogy Szulák Andrea nagy árat fizet a remek reklámszerződésért. Információink szerint ugyanis ő lehetne az ősszel induló The Voice – Magyarország hangja című zenei tehetségkutató egyik Mestere.
– Több szempontot is figyelembe veszünk a Mesterek kiválasztásánál, önmagában egy reklámszereplés nem lehet akadály – mondta Koltay Tamás, a TV2 szóvivője.
A kiszivárgott hírek szerint azonban az első meghallgatáson jól szerepelt énekesnőt nem segíti a joghurtos imázs, ráadásul számos híresség hajt még erre a szerződésre.
– Szulák Andi személyisége magával ragadó, ő egy igazi anyatigris típus. Jó a szövege, humoros, vitriolos, és ragyogó énekes – mondja az egyik bennfentes. – Mégis kétséges, hogy őt választják.
A tévé fejesei ugyanis úgy vélik, hogy most túl intenzíven van jelen a képernyőn egy joghurtreklámmal. Hülyén nézne ki, hogy délutánonként élőflórás italokkal traktál, este pedig megmondja, hogy ki a jobb énekes – magyarázza az informátor, de hozzáteszi: – Úgy tudom, nem döntöttek a csatornánál, Andi még versenyben van.